maandag 5 februari 2018

Zwart -wit

Eventjes naar de Wibra.

Mijn wasmachine en ik kunnen
de kleine ongelukjes
van Puckje 
echt niet bijhouden. 

En daar zijn goedkope en 
lekker warme fleecedekentjes.


Maar ook hele leuke zwart-wit stofjes. 
Niet direct een kwaliteit om een 
erfstuk 
mee te maken. 

Het zag er zo gezellig uit,
Voorlopig staat het gezellig op mijn werktafel.

Er is weer ruimte voor een werkje. 



Ik begon met de dennenappelsjaal 
uit het boek 
"Meer kanthaken".

Haakwerk is gemakkelijk om
op te pakken.




Ik koos voor een bol Unikat.
Kleur Lagune. 

Die Unikat kleuren zijn zo mooi. 
Jammer dat de 4 draden zo los getwijnd zijn. 

Het andere verlopend garen 
van Scheepjes
waarmee ik een beginnetje 
maakte voor de 
read between the lines sjaal 
werkt veel gemakkelijker omdat het 
meer getwijnd is. 

Even kijken of ik er een foto van heb. 
Oei, dat lukt niet,

Volgende keer dan maar.
Ik blog op mijn tabet
en dan lukt het af en toe 

niet om door mijn foto's te scrollen.


Puck dat lukt wel. 

Met een jasje ook van de Wibra. 

Alleen omdat het zo koud is hoor! 


Ik hoor iedereen me al plagen. 
Anny en haar hondenjasjes...
Daar is nog heel wat om over te vertellen 


6 opmerkingen:

  1. Oh kijk toch, dat kleine hondje met jasje, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Puck steelt de show... ai wat een schatje!
    En jij bent weer lekker bezig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stof dat had ik ook niet kunnen laten liggen.
    En Puck met het jasje, lief! Dacht dat je een soort van luier had gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat schattig! Je hebt gelijk hoor, zo'n kleintje moet je goed beschermen! Met Unicat is het soms inderdaad lastig werken, maar ik vind wel dat je er gaandeweg aan went ;o)

    BeantwoordenVerwijderen