donderdag 7 september 2017

Zomerbloemententoonstelling

Terwijl in de keuken 
de loodgieter
als een echte Willem Bever
met zijn hoofd in het keukenkastjes zit,
heb ik even tijd om te vertellen
dat het hier in Westland
weer tijd is voor de jaarlijkse
Zomerbloemententoonstelling.


Toen ik gistermiddag 
aardappels ging halen op de weekmarkt
was iedereen
nog hard bezig
om
rondom de kerk het "erf"
in te richten.

Het thema van dit jaar:

erfgoed

sluit aan bij het thema
van de Monumentendag:

Boeren, burgers en buitenlui. 

Ik zag een voorproefje van 
lintjesregen.


Ook het thema 

Vierdaagse van Nijmegen 

Komt voorbij

Wat wil je ook met
de gladiool als themabloem.

Meer weten ga naar deze website

En hoe het nu met de loodgieter is?

Al in 10 minuutjes klaar.

Terwijl die "handige"
wasmachinebezorger
er niet bij kon
en 
alle afvoeren eerst af wilde zagen!

Wat ben ik blij dat ik direct riep :
"Vooruit, uit dat kastje! 
Dat doet mijn eigen loodgieter wel! 

3 opmerkingen:

  1. Wasmachinebezorgers zijn niet meer wat ze vroeger waren.. Weet je zeker, dat het niet een pakjesbezorger van Post.nl was?
    Gelukkig was je zelf nog van het doorpakken! Je moet weten, wie je wél en niet loslaat in je huis...
    de prachtige fietsen zijn een geweldige trekker voor de tentoonstelling. Ga je zelf ook nog even kijken?

    BeantwoordenVerwijderen