dinsdag 26 mei 2015

Lost & Found.

Af en toe komt Rafeltje dingen tegen waarvan
ze echt niet meer wist dat ze ze had. 


Zo kwam ze op zoek naar een stofje
dit rood borduurwerkje tegen.
Frederiekje was een van de figuren die voorkwam in de 
strip die ze lange tijd tekende voor de Quiltgroep. 


Natuurlijk kan dat werkje niet meer terug tussen de stofjes.
Waar is het koffertje met borduurwerkjes?

Ha, op zijn vaste plaatsje op de kast. 
Naast de doos met kerstspullen en dat lekker 
kitscherige hertje.


 Alle borduurwerkjes worden beschermd door een gemerkte theedoek.
O, er liggen nog 4 doeken die ik even een merkje wil 
geven voordat ik ze insteek ter vervanging van oude theedoeken.
Zo wordt afdrogen tenminste nog een klein beetje leuk!  


Zo, Frederiekje is nu netjes opgeborgen
zodat ze niet weer kwijt kan raken. 

En het stofje waar Rafeltje naar zocht?


Dat ligt klaar om te verwerken in een geborduurd tasje. 


Zo meteen nog even een steekje doen! 

6 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om iets weer terug te vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In dat koffertje liggen toch ook heel schattige borduurtjes te wachten..., maar je nieuwe borduurwerk - daar ben ik heel nieuwsgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige borduurtjes zie ik voorbij komen...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch nu weer voor moois aan het maken kennen we dat al

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kleuren-/stoffencombinatie, ben benieuwd hoe de tas eruit komt te zien !

    BeantwoordenVerwijderen