dinsdag 7 oktober 2014

Vrolijk.

Afgelopen zondag maakte ik preitaart met de volgende 


gezellige salade van kleurige tomaten 
met mozarella, perzik en rode ui.
En wat basilicum voor de smaak en de mooie kleur.

Het ideetje kwam uit 
"Het Forest Feastkookboek"
van Erin Gleeson.
In 2011 verruilde ze het drukke New York voor de 
Californische bossen.
En begon ze het forest feast blog met eenvoudige 
vegetarische recepten en lieve tekeningen. 


Het is een echt plaatjeskookboek.
Maar van een fotografe verwacht je ook niks anders.

Ik volg regelmatig haar blog en de eenvoudige 
kleurige recepten spreken me aan. 



Het originele recept gaat trouwens uit van nectarines, pecannoten 
en feta kaas.
Maar ik veranderde er een en ander aan. 
En voegde ook nog een drupje honing toe.

Hier kun je het blog van Erin vinden.

4 opmerkingen:

  1. Is het niet een geweldig boek? Het water loopt je in de mond als je het doorkijkt en de recepten zijn helemaal niet moeilijk. Leuk idee om er nectarines door te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm wat klinkt dat geweldig lekker! Kookboeken daar ben ik echt dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik heb hem ook, kon hem niet weerstaan ;)!! Echt een prachtig boek, ik hoop er binnenkort, nu ik weer wat meer ruimte/tijd heb, ook iets uit te gaan proberen!!
    Jammie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh daar krijg ik meteen zin in en dat op de vroege ochtend

    BeantwoordenVerwijderen