maandag 6 januari 2014

Een goed begin?

Het "randje per week" project zorgde nu al voor onrust.


Afgelopen zaterdagochtend besloot ik op het nippertje toch te kiezen voor 
Aurifil garen in plaats van DMC.
Veel gemakkelijker 1 draad.

Snel even tussen de bedrijven door naar de Quilthoeve.
Makkelijk hoor zo'n winkel aan de andere kant van het dorp.
De hondje en omi letten intussen op de oven.
Daarin stond een koffiewalnotenplaatkoek. 


In de loop van de middag  het patroontje gedownload en alvast 
een beginnetje gemaakt.
Even kijken hoe het wordt.
Mijn band is wat smaller. In plaats van 103 kruisjes hoef ik er maar 93!
Kijk, dat schiet op!

Ja, ja, zondagmiddag zou ik het werkje even afmaken.
Nee, he! Zit ik op de verkeerde kant van de stof te werken!
Uithalen! 
En opnieuw beginnen.


Hoe was het spreekwoord ook weer?

Een goed begin is het halve werk.
Oei, dat belooft wat! 

8 opmerkingen:

  1. Oh oh zo zijn we lekker bezig he wat een energie heerlijk ,jammer dat het over moest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oog, dat was een tegenvaller! Het ziet er wel heel leuk uit met dat randje erlangs, geeft het een antieke uitstraling. Goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk band Anny en zonde dat je aan de verkeerde kant zat, haha.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik zie het!! Nou ja je had niet veel gedaan dus de schade is te overzien.
    Gauw weer opnieuw beginnen maar, veel te leuk.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het bij deze éne tegenvaller blijft dan valt het mee. Het randje langs de stof staat ook leuk. Wat ziet de plaatkoek er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi, ik krijg meteen zin.. in plaatkoek en borduren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verkeerde kant van de stof? Dat is op de foto voor mij niet te zien (of is het daarop al geborduurd op de goede kant?. Gelukkig kwam je er nog redelijk op tijd achter!
    Die koek, mmmm, die ziet er lekker uit!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen