vrijdag 22 februari 2013

Vrije dag!

Vandaag heb ik mezelf maar eens een vrije dag gegeven. Dat betekent wel dat het hele huis al is gezogen. Dat moet wel met 2 hondjes en veel haar. Nu eerst een kop koffie met de nieuwe Mollie Makes.
Daarna ga ik toch nog maar wat A&C rondjes haken met deze nieuwe kleurtjes haakgaren... ze zijn net een tintje verschillend van wat ik al had... Na alle leuke reacties op het bloemetjeshaakwerk heb ik besloten om het werkje toch maar wat groter te maken...
En natuurlijk wil ik ook nog met m'n nieuwe lapjes spelen. Zijn het geen liefjes! Beetje jaren 70. Vind ik. In mijn eerste eigen huisje had ik het linkerstofje in het bruin voor overgordijnen. Ik vond de stofjes gisteren bij de Quilthoeve. Daar kom ik langs als ik naar AH ga voor m'n wekelijkse boodschappen...
Dat wil zeggen... ik rij eerst langs AH... maak een bochtje, ga even stofjes kijken en rij vervolgens met een bochtje weer terug naar AH. Handig hoor zo'n winkel dichtbij. Voor m'n mandjes heb ik lichte achtergrondstofjes nodig en die heb ik niet. Ik heb bakken met stof... vroeger zei ik altijd dat al die lapjes m'n pensioenvoorziening waren... maar geen lichte stof. Ook hier geldt resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!  

3 opmerkingen:

  1. Super leuk die lapjes en die kleurtjes lekkere dag gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die lapjes. De rode met witte bloemetjes heb ik hier in Noorwegen ook gekocht in waxdoek.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie garentjes en stofjes. Groot gelijk dat je een vrije dag nam ;)

    BeantwoordenVerwijderen