woensdag 17 oktober 2012

Afhechten

Nee, m'n sjaal is nog niet klaar hoor! Maar ik zeg altijd tegen iedereen dat ze bij een groot werk regelmatig de draadjes af moeten hechten. Anders wordt het aan het eind van het project zo'n klus! Maar dan moet ik het zelf natuurlijk ook wel doen. Practice what you preach!
Nog 7 toeren dan kan ik aan de rand beginnen van de pinwheelsjaal.
En ik startte nog maar weer een een vrij borduurwerkje:
Mocht het plaatje je bekend voorkomen? Dat kan kloppen het is een vrije vertaling van
deze journal. Dit keer nam ik als ondergrond een restje borduurstof. Maar het kan iedere stevige stof zijn.

7 opmerkingen:

  1. en dit moois mocht ik aanraken vanmorgen :) Heerlijk warm en zo mooi kleurig Ik zou er zo aan willen beginnen ware het niet dat de rand 1600 steekjes heeft of zo? br...toch maar lekker borduren.
    Het boek is weer boven water, je zat er toch naast en ik verkeek me op de kleur van de rug :) We hadden het er nog over

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ja, ik herinner me vaag zo'n preek :-), waar ik niet naar luisterde...
    leuk, je borduurwerk wordt weer zo'n echte Anny-original, een echte must-have. Wordt vast super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Draadjes afhechten..... wat een rotklus hé. Inderdaad is het het beste om het af en toe tussendoor te doen, maar het blijft geen leuke klus. Net zoals een breiwerk in elkaar zetten, dat vind ik ook niks leuk. Raar eigenlijk want dan ben ik bijna bij het eindresultaat dus je zou denken dat ik nieuwsgierig zou zijn.... Dat ben ik dan natuurlijk ook, maar ik moet dan eerst die 'hobbel' van in elkaar naaien over..

    Wat een leuk borduurwerkje! Ik denk dat ik je blog maar eens ga afstruinen naar de label 'borduren' want misschien heb je er al eerder over geblogd (vóor mijn leven in blogland) en ik ben heel nieuwsgierig hoe je het doet.

    groetjes weer!
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk borduurwerkje. Ik dacht even dat je met de afgeknipte draadjes van de sjaal aan het borduren was. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaja steeds alle draden netjes afhechten, ik zou niet anders kunnen en probeer dit ook over te brengen. Het werkt toch ook veel prettiger.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja bah, draadjes afhechten..
    Maar wat een klus zeg die pinwheelshawl! En zo prachtig!
    Maar je borduurtje vind ik ook heel erg leuk, wat een goed idee! Dat ga ik ook na doen.....gaat ook op de "wil nog doen" lijst!
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die draadjes ik doe dat ook onderweg meteen hoor ,maar wat een leuk borduur zeg echt super Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen