maandag 13 februari 2012

Mailart Maandag

Heerlijk, ik kan weer op m'n ateliertje  zitten. Dat koude weer had wel iets, maar nu het dooit... och, ik zou alles wel tegelijk schoon willen maken in huis... Maar eerst 4 enveloppen van het mailart project van afgelopen mei.
Ze zijn alle 4 heel verschillend. Wat collages, wat tekenwerk...

Ik denk niet dat ik snel achter de geraniums zal belanden hoor. En... zitten de meesten tegenwoordig niet achter de orchideen?

En alweer de laatste enveloppe voor vandaag... Ik begon doodles te tekenen. En dat was een gouden greep want ineens had ik voor volgende enveloppen ook weer inspiratie. 

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi! Je weet er wel steeds weer iets verschillends van te maken. Leuk project is het.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaarten alweer.
    en geniet van het warmere weer ...

    BeantwoordenVerwijderen