vrijdag 10 februari 2012

Familie Muis.

Het heeft even geduurd maar uiteindelijk is de familie Muis toch gearriveerd voor een logeerpartij. Eerst pa en ma met de kleinste in de kinderwagen.

Daarna de kindertjes Muis met Josje en haar poppenwagen... ja, die moest echt mee... Maar waar is Keesje... Keesje, Keesje, waar ben je...?

Aaa, daar is Keesje... op z'n stepje is hij veel sneller dan de anderen. Nu nog een plaatje van de hele familie
Ik hoop niet dat ze net als de andere diertjes willen gaan schaatsen... heb je die dunne pootjes gezien... kan niet goed gaan... maar daarover later meer!

6 opmerkingen:

  1. O wat een enig muisjes, ook bij mij is het muizen dag vandaag,
    Ben weg van deze muizen fam.
    Fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zet de pleisters vast klaar in het trommeltje. Straks even snoepjes halen voor op de zere knietjes. Ze mogen wel hier achter op de vijver schaatsen en daarna heb ik warme chocolademelk en een koekje met een gat.

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke muizenfamilie... als ik die familie zo tussen de muren zou horen, zouden ze mogen blijven...
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik die leuke muisjes zie moet ik meteen weer aan een kinderboekje van vroeger denken waar ik nog naar opzoek ben. Een muis die in een theepot woonde. Ik wou al vagen waar wonen die van jou, maar dat in het doosje natuurlijk. Zou een theepot niet veel leuker zijn voor deze familie muis?!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze muizen zijn zéker niet voor de poes. Wat een gezellige familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik lees dit met gemengde gevoelens. wij hebben een echte muis in huis - dokter de soto - die maar niet wil verdwijnen ...

    BeantwoordenVerwijderen