vrijdag 7 oktober 2011

Naamloos

Gisterochtend ging ik gepakt en gezakt naar de plaatselijke quiltwinkel voor een gezellige Bee ochtend.
Allereerst in de UFO-bak gedoken om een quilt- patchworkwerkje op te zoeken... Kom ik daar gaat de Bee niet door! Was ik eindelijk eens een keertje op tijd... (met een spierziekte, 2 kleine hondjes en de volledige mantelzorg voor de oude mevrouw Rafel lukt het weleens niet om op tijd te komen. De meeste mensen gaan daar heel soepel mee om maar dat kan niet in onze nieuwe winkel: ieder mens heeft zo zijn moeilijkheden en je komt maar op tijd... terwijl het gewoon een Bee is: even gezellig samen zijn... geen les... dan ben ik heus wel puntje precies op tijd!) gaat het niet door... stond in de nieuwbrief zeiden de dames... Och, och.. die is natuurlijk in de verdachte mail binnengekomen en direct door mij weggeklikt...Schande, niet opgelet... dus weer naar huis: lekker hoor zo'n ochtendje rond rommelen!
Maar van werken aan de quilt kwam ook weer niks. Er moet nog wat aan geborduurd en op de rand moeten nog bloemen geappliceerd worden. De quilt heeft nog geen naam... het is de thimbletalkiesquilt. Uit de tijd dat we nog regelmatig samenkwamen als groep en elk een quilt maakten met van ieder een opdracht erin: harten, bloemen, huisjes... Hier is alleen maar een deel van de quilt te zien.
Net als dit stukje... Een foto van het geheel heb ik nog niet... er is hier geen volle batterij meer te vinden voor mijn fototoestel... uit alle stopcontacten steken laders... Maar dat houden julllie dan nog tegoed.

8 opmerkingen:

  1. Wat is tie weer leuk. En wat jammer dat je alle moeite voor niks had gedaan, en wat is het toch gek dat je thuis niet echt eraan gaat zitten werken zoals je dat wel op een bee zou doen. Dat overkomt mij nou ook altijd.
    groet Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms zit het mee, soms zit het tegen ....!
    Maar ik zie hier wel iets heel moois .
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sjongejonge... het leven is niet altijd zoals we het graag willen. Maar, ik ben weg van het stukje, wat ik zie! Meer! Meer! Wat maak jij toch leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja herkenbaar !!;-))

    Mooi werkstuk, leuk met al die elementen.

    jij ook een mooi weekend, dagdag... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van al die moeite en dat de bee toen toch niet doorging. Het quiltje vind ik prachtig en hoop dat de batterijen snel weer opgeladen zijn. Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anny, mooi het stukje van het werkstuk dat je laat zien en ook superleuk die gebreide kerststal al zal ik er niet snel aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat het niet doorging
    Maar dit is een vrolijk, en gekleurd quiltje
    En wat enig die kerst stal. maar ik houdt het maar bij mijn kerstborduurtjes, maar hij is schitterend
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wel balen dat de bee niet doorging.
    maar de quilt is een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen