donderdag 22 september 2011

Verhuizen...

kost bedstroo. Dat zei mijn oma altijd.... Gelukkig is de tijd van matrassen gevuld met stroo verleden tijd. Maar wees niet bang dat ik mijn blog weer ga verhuizen... Nee, ik blijf nu hier op mijn nieuwe stekje. Het bevalt trouwens goed en heel veel lezers hebben me weer gevonden! Goed van jullie hoor... Om het blog te promoten gebruik ik altijd ATC's. De meesten van jullie kennen ze wel... de kleine kaartjes van 2 en half bij 3 en halve inch. ATC staat voor artist trading card. Net voordat weblog "verdween" (Je kunt trouwens alle weblogberichtjes terug vinden via google en op in cache te klikken.) maakte ik nog een flinke stapel... en die moest ik nog even bijwerken omdat het adres niet meer klopte... Dat kon mooi met het restje verf dat over was van de doosjes. En in een mandje zat zelf nog een oude versie... Nu nog alle adressen weer schrijven en alles is weer up to date.. Het heeft veel weg van ouderwets strafwerk! Aan de slag...

3 opmerkingen:

  1. ha! ik zie meer & meer webloggers (voorlopig) overstappen op blogger. ben benieuwd hoeveel er blijven ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volgde je ook op je oude weblog en miste je leuke tekeningetjes al.
    Door je blog heb ik dat leuke boek besteld. Alleen ben ik nog niet ver gekomen dan wat kattenkopjes tekenen in bed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik ben blij dat ik jou gevonden heb, want het zal zeker een hele gezellige site zijn, waar ik van de winter van kan gaan genieten.
    Ja de lijst met namen van mensen die zijn overgestapt word langer op mijn site.
    Hoop dat nog meer dames zullen laten weten, dat ze een nieuwe site hebben dan kunnen ze erbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen